Πρώτος τελικός για την Κ12

Πρώτος τελικός για την Κ12

Πρώτος τελικός για την Κ12

Για πρώτη φορά σε τελικό τον οποίο διοργανώνει η ΕΠΣ Δωδεκανησου θα συμμετέχει το τμήμα της Κ12 την Κυριακή 19/5 στις 12:00 στο γήπεδο Καλυθιών.

Το τμήμα του κ. Πολυμενωφ Μιχάλη θα δώσει το παρόν στον τελικό της κατηγορίας Silver με αντίπαλο την ομάδα της Αρχαγγέλου.

Θα είμαστε όλοι εκεί για να δώσουμε την θετική ενέργεια στους συμπαικτες μας.

Καλή επιτυχία παιδιά

Επέστεψε από Πάτρα το ΡΟΔΙΩΝ άθλησις

Επέστεψε από Πάτρα το ΡΟΔΙΩΝ άθλησις

Επέστεψε από Πάτρα το ΡΟΔΙΩΝ άθλησις

Με  απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 3ο τουρνουά Παμπαίδων "Ανδρέας Μελιγδής", στις εγκαταστάσεις Promitheas Park.

Οι παμπαιδες του σωματείου μας (2010-11-12) είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα τετραήμερο γεμάτο Μπάσκετ και να αποκτήσουν νέες εικόνες και εμπειρίες.
Στο τουρνουά συμμετείχαν ομάδες από όλη την Ελλάδα,  προσφέροντας όμορφες φάσεις και αμφίρροπα παιχνίδια!

Η ομάδα μας έπαιξε συνολικά 5 δυνατά φιλικά παιχνίδια  απέναντι στις ομάδες Βριλήσσια,  Χανιά, Νικόπολη Πρέβεζας,  Ανδρογεα και IBC, έχοντας απολογισμό 3 νίκες και 2 ήττες.

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι οι βαλίτσες των μικρών μας αθλητών γύρισαν γεμάτες με παραστάσεις από το αγαπημένο τους άθλημα, αυξάνοντας την αγάπη, το πάθος και την επιθυμία τους  για βελτίωση , βάζοντας βάσεις για μια ακόμα καλύτερη συνέχεια.

Η αποστολή της ομάδας μας την οποία συνόδεψαν οι προπονητές κ. Χατζηφουντας Αριστοτελης και κ. Βακιρτζής Χαράλαμπος ,αποτελούνταν από τους εξής αθλητές: Ρούσος Γιώργος , Παπαθεοδωράκης Αλκίνοος, Γαλλής Θωμάς, Λαχανιάτης Κωνσταντίνος, Σωτηρίου Πέτρος,  Διακοαναστασίου Γιάννης, Χατζηδάκης Μανώλης, Παπαδόπουλος Μιχαήλ-Άγγελος, Τσούλλος Γιώργος, Τριομμάτης Τσαμπίκος (γεννηθέντες 2010), Λέργος Ηλίας, Αγγελόπουλος Ανδρέας,  Σούλης Μαρίνος (2011) και Αντώναρος Εμμανουήλ (2012).

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον κ. Γιώργο Καράγκουτη και την ομάδα του Προμηθέα Πάτρας για την φιλοξενία και να τους  συγχαρούμε για την άψογη οργάνωση του τουρνουά και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τα επόμενα μεγάλα τουρνουά που έρχονται.

Πλέον στρεφόμαστε στο 2ο Suumer Basketball Camp του σωματείου μας ( οι ημερομηνίες και οι ηλικίες θα ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες) που αναμένεται μετά την περσινή επιτυχία με μεγάλη ανυπομονησία !

Αναχώρησαν για Πάτρα  οι παμπαίδες

Αναχώρησαν για Πάτρα οι παμπαίδες

Αναχώρησαν για Πάτρα οι παμπαίδες

Αναχώρησε σήμερα με προορισμό την Πάτρα, το δεύτερο τμήμα παμπαίδων της ομάδας του ΡΟΔΙΩΝ άθλησις, προκειμένου να λάβει μέρος στο Promitheas Park Tournament "Ανδρέας Μελιγδής".

Οι μικροί μας αθλητές θα δώσουν 5 δυνατά φιλικά με IBC, Βριλήσσια,  Ανδρογέα, Νικόπολη Πρέβεζας και Χανιά  και θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν νέες εικόνες, γνωριμίες και εμπειρίες μέσα σε ένα εξαιρετικό περιβάλλον με άριστες εγκαταστάσεις.

Η αποστολή της ομάδας μας αποτελείται από τους αθλητές:  Ρούσο Γιώργο , Παπαθεοδωράκη Αλκίνοο, Γαλλή Θωμά, Λαχανιάτη Κωνσταντίνο, Σωτηρίου Πέτρο,  Διακοαναστασίου Γιάννη, Χατζηδάκη Μανώλη, Παπαδόπουλο Μιχαήλ-Άγγελο, Τσούλλο Γιώργο, Τριομμάτη Τσαμπίκο  , Λέργο Ηλία, Αγγελόπουλο Ανδρέα,  Σούλη Μαρίνο και Αντώναρο Εμμανουήλ ενώ συνοδεύονται από το προπονητικό team του σωματείου μας, Χατζηφούντα Αριστοτέλη και Βακιρτζή Χαράλαμπο.

Τους ευχόμαστε να απολαύσουν την μοναδική αυτή εμπειρία!

Αγώνας Ρυθμικής Γυμναστικής Ατομικού και Ομαδικού (Ensamble)

Αγώνας Ρυθμικής Γυμναστικής Ατομικού και Ομαδικού (Ensamble)

Αγώνας Ρυθμικής Γυμναστικής Ατομικού και Ομαδικού (Ensamble)

Μια ξεχωριστή εμπειρία είχαν την δυνατότητα να ζήσουν οι πέντε αθλήτριες της Ρυθμικής Γυμναστικής του αγωνιστικού τμήματος και οι προπονήτριες του ΡΟΔΙΩΝ άθλησις!

Την Παρασκευή 26 Απριλίου ταξίδεψαν στην Θεσσαλονίκη και έλαβαν μέρος για πρώτη φορά στον Αγώνα Ρυθμικής Γυμναστικής Ατομικού και Ομαδικού (Ensamble) Γ’ Κατηγορίας Κορασίδων.

Η διοργάνωση της Ρυθμικής γυμναστικής διεξήχθη στο εθνικό γυμναστήριο Ιωάννης Μελισσανίδης στην Μίκρα Θεσσαλονίκης. Συνολικά έλαβαν μέρος 12 Σωματεία.

Η Διεύθυνση του ΡΟΔΙΩΝ άθλησις θα ήθελε να συγχαρεί τις παρακάτω αθλήτριες για την παρουσία τους στην διοργάνωση.

Οι αθλήτριες που συμμετείχαν: Γκλέζου Μαρίλια, Κουτσαφά Μαρία- Αγγελική, Χατζηπέτρου Σαββίνα, Παπανικολάου Ιωάννα και Σκορδάλη Δέσποινα και την αποστολή συνόδευσαν οι προπονήτριες κ. Παρίση Χριστίνα και κ. Στεφανή Εβελίνα.

Αγώνας Ρυθμικής Γυμναστικής Ατομικού και Ομαδικού (Ensamble)

Αναχωρεί η ομάδα ensemble του ΡΟΔΙΩΝ άθλησις

Αναχωρεί η ομάδα ensemble του ΡΟΔΙΩΝ άθλησις

Αναχωρούν αύριο, Παρασκευή 26/4/2024, οι αθλήτριες του αγωνιστικού τμήματος Ρυθμικής Γυμναστικής του ΡΟΔΙΩΝ άθλησις οι οποίες θα εκπροσωπήσουν το νησί της Ρόδου ,για πρώτη φορά, στους προκριματικούς αγώνες κορασίδων που θα διεξαχθούν από 26 έως 29 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη στο Εθνικό γυμναστήριο Μίκρας 'Ι. Μελισσανίδης'.

Τα κορίτσια, θα αγωνιστούν στην κατηγορία του ομαδικού/ensemble με 5 στεφάνια.
Η ομάδα αποτελείται από τις  Γκλέζου Μαρίλια, Κουτσαφά Μαρία- Αγγελική, Χατζηπέτρου Σαββίνα, Παπανικολάου Ιωάννα και Σκορδάλη Δέσποινα και την αποστολή θα συνοδεύσουν οι προπονήτριες κ.κ. Παρίση Χριστίνα και  Στεφανή Εβελίνα

Ευχόμαστε στα κορίτσια καλή επιτυχία!!!

Pin It on Pinterest