Κατάκτηση Πρωταθλήματος από το γυναικείο τμήμα του ΡΟΔΙΩΝ άθλησις

Κατάκτηση Πρωταθλήματος από το γυναικείο τμήμα του ΡΟΔΙΩΝ άθλησις

Κατάκτηση Πρωταθλήματος από το γυναικείο τμήμα του ΡΟΔΙΩΝ άθλησις

Ακόμα μια χαρούμενη στιγμή για το τμήμα βόλεϊ του Ροδίων άθλησις με την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Γυναικών!

Η ομάδα μας έφτασε σε αυτή την επιτυχία αήττητη ( 16-0 ), παίζοντας όμορφο βόλεϊ και κερδίζοντας την αποδοχή θεατών και ομάδων.

Μια επιτυχία που οφείλετε στην μεθοδικότητα, το καλό κλίμα που υπάρχει στην ομάδα αλλά και την πολύ καλή δουλειά των προπονητών κ.κ Νίκου Μακρή και Νίκου Αρβανίτη.

Με υπομονή και επιμονή το σωματείο μας έφτασε στην 2η κατάκτηση τίτλου (μετά τις Νεάνιδες) για την φετινή χρονιά.

Ένα κράμα έμπειρων αλλά και νεαρών αθλητριών οι οποίες προέρχονται από τις ακαδημίες του σωματείου έχουν δημιουργήσει ένα σύνολο άξιο θαυμασμού και συγχαρητηρίων. 

Δυστυχώς η χαρά και ο ενθουσιασμός μας για την συγκεκριμένη επιτυχία θα πρέπει να μετριαστεί, λόγω των δυο τραυματισμών των αθλητριών μας, Χαράς Μαυρίδου (τραυματισμός στο γόνατο) και Ιωάννας Καστανιώτη (εξάρθρωση δαχτύλου) οι οποίοι σημάδεψαν τον τελικό.

Με αφορμή τις συγκεκριμένες άτυχες στιγμές, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε δημόσια τον ιατρό κ. Νίκο Άντερσεν ο οποίος από την πρώτη στιγμή, παρότι βρίσκονταν στο γήπεδο ως θεατής, προσφέρθηκε για να παρέχει τις πρώτες βοήθειες και στις 2 αθλήτριές μας βοηθώντας με την εμπειρία του τα μέγιστα ώστε να αποχωρήσουν με την καλύτερη δυνατή διάθεση από τον αγωνιστικό χώρο.

Γνωστός σε όλους μας για την προσφορά το στον αθλητικό χώρο, χωρίς διαχωρισμό χρωμάτων και αθλημάτων.

Τον ευχαριστούμε για ακόμη μια φορά.

Τέλος, ευχαριστούμε και συγχαίρουμε όλες τις αθλήτριες και τους προπονητές του τμήματος τόσο για την άξια εκπροσώπηση όσο και για τις χαρές που μας χαρίζουν .

1st Athina Cup Ρυθμικής Γυμναστικής

1st Athina Cup Ρυθμικής Γυμναστικής

1st Athina Cup Ρυθμικής Γυμναστικής

Στο 1st Athina Cup Ρυθμικής Γυμναστικής που διεξήχθη στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Χωριού στην Αθήνα στις 27 Μαρτίου 2025, έλαβαν μέρος με πολύ μεγάλη επιτυχία οι 3 αθλήτριες του σωματείου μας. Οι 2 από τις 3 αθλήτριες μας έλαβαν μέρος στην κατηγορία Παγκορασίδων Γ’ Επιπέδου. Η Σταθακοπούλου Μαρία - Νεκταρία κατέκτησε την 4η θέση στο στεφάνι ενώ η Ταλαδιανού Δέσποινα κατέκτησε την 5η θέση στο στεφάνι. Η 3η μας αθλήτρια Τζατζάκη Μαρία έλαβε μέρος στην κατηγορία Κορασίδων και κατέκτησε την 5η θέση στο στεφάνι. Η Διοίκηση του σωματείου συγχαίρει θερμά τις μικρές αθλήτριες για συμμετοχή τους στην διοργάνωση του Athina Cup , στους γονείς που για ακόμη μία φορά ήταν δίπλα στα παιδιά τους  στο γήπεδο του Ολυμπιακού Χωριού και εμψύχωναν την προσπάθεια και των αθλητριών αλλά και των προπονητριών μας που βρίσκονται δίπλα τους όλα αυτά τα χρόνια ώστε το ΡΟΔΙΩΝ άθλησις να κατακτήσει ακόμα μια «πρωτιά».

Οι αθλήτριές μας αφήσαν τις καλύτερες εντυπώσεις σε διοργανωτές και κριτές κι έφυγαν με χαμόγελο και με πολλές νέες εμπειρίες.

Την αποστολή του σωματείου συνόδευσε η προπονήτρια Παρίση Χριστίνα.

Πρωταθλήτριες Αιγαίου οι νεανίδες του Ροδίων Άθλησις!

Πρωταθλήτριες Αιγαίου οι νεανίδες του Ροδίων Άθλησις!

Πρωταθλήτριες Αιγαίου οι νεανίδες του Ροδίων Άθλησις!

Οι νεανίδες του Ροδίων Άθλησις κέρδισαν με 3-1 σετ την Άθληση Μυτιλήνης, προκρίθηκαν στις 16 καλύτερες ομάδες της Ελλάδας και θα παίξουν στον Κορυδαλλό με τον Ερυθρό Αστέρα (αύριο 12:00), με τις Νέες Βύρωνα (Παρασκευή 12:00) και με τον Α.Γ.Σ. Άρτεμις (Σάββατο 14:00)!

Πρωταθλήτρια Αιγαίου (Ζ’ Περιφέρειας) αναδείχθηκε η ομάδα νεανίδων του Ροδίων Άθλησις, η οποία κέρδισε με 3-1 σετ την Άθληση Μυτιλήνης, στον τελικό που διεξήχθη στο κλειστό γυμναστήριο του Μοσχάτου. Η ομάδα του Νίκου Μακρή πήρε το εισιτήριο για τις 16 καλύτερες ομάδες στην Ελλάδα και θα συμμετέχει στο γ’ όμιλο (τα παιχνίδια ορίστηκαν στο κλειστό γυμναστήριο του Κορυδαλλού), όπου αύριο θα αντιμετωπίσουν τον Ερυθρό Αστέρα, την Παρασκευή θα παίξουν με τον Α.Ο. Νέοι Βύρωνα και το Σάββατο με τον Α.Γ.Σ. Άρτεμις.
Οι πρωταθλήτριες Δωδεκανήσου και σήμερα είχαν πολύ καλή παρουσία και πήραν δίκαια το εισιτήριο της πρόκρισης, αφού ήταν καλύτερες από την ομάδα της Μυτιλήνης. Οι Ροδίτισσες πήραν σχετικά εύκολα τα δύο πρώτα σετ (16-25 και 18-25), με την Άθληση να μειώνει σε 1-2 σετ (25-19 το 3ο). Το Ροδίων Άθλησις επέστρεψε δυναμικά στο 4ο, το πήρε με 19-25 και μαζί τη νίκη- πρόκριση στους «16» του πανελλήνιου πρωταθλήματος των νεανίδων.

Η ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΗ ΣΤΑ ΣΕΤ

1ο: 4-1, 4-7, 5-10, 6-14, 16-25
2ο: 5-3, 5-6, 7-6, 9-11, 10-13, 12-17, 18-25
3ο: 11-8, 11-10, 14-11, 14-14, 20-14, 25-18
4ο: 2-5, 7-10, 9-10, 9-12, 10-14, 12-17, 15-22, 19-25

Τα σετ: 16-25 (25’), 18-25 (22’), 25-19 (22’), 19-25 (27’)
Διαιτητές: Κοκορομίτη- Παπαθανασίου/ Συρίγου
ΑΘΛΗΣΗ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ (Σάββας Περτσελής): Βουρλή, Τσούρμα, Στυλιανού, Ράσκου, Αναγνώστου, Κεντέρη, Καραγεωργίου, Βιολατζή, Κρινέλου, Ελευθερίου.
ΡΟΔΙΩΝ ΑΘΛΗΣΙΣ (Νίκος Μακρής): Καλημεράκη, Γενημανώλη, Μαύρου Μ., Τζατζάκη, Μαύρου Δ., Κρόκου Κ., Λυκοπάντη, Μαλλέ, Χατζησταυρίδη, Κρόκου Ι.

Γ' ΟΜΙΛΟΣ (Γυμναστήριο Κορυδαλλού): Α.Ο. Νέοι Βύρωνος, Α.Γ.Σ. Άρτεμις, Α.Ο. Ερυθρός Αστέρας, Ροδίων Άθλησις

ΠΕΜΠΤΗ(13/03):
(12:00): Α.Ο. Ερυθρός Αστέρας- Ροδίων Άθλησις
(Δρόσος- Δουκάκη)
(14:00): Α.Γ.Σ. Άρτεμις- Α.Ο. Νέοι Βύρωνα
(Δουκάκη- Δρόσος)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ(14/03):
(12:00): Ροδίων Άθλησις- Α.Ο. Νέοι Βύρωνα
(Μαλκοπούλου- Παπαθανασίου)
(14:00): Α.Ο. Ερυθρός Αστέρας- Α.Γ.Σ. Άρτεμις
(Παπαθανασίου- Μαλκοπούλου)

ΣΑΒΒΑΤΟ(15/03):
(12:00): Α.Ο. Νέοι Βύρωνα- Α.Ο. Ερυθρός Αστέρας
(Μεταξά- Μέκιος)
(14:00): Α.Γ.Σ. Άρτεμις- Ροδίων Άθλησις
(Μέκιος- Μεταξά)

Ολοκλήρωση 1ου αναπτυξιακού τουρνουά U14

Ολοκλήρωση 1ου αναπτυξιακού τουρνουά U14

Ολοκλήρωση 1ου αναπτυξιακού τουρνουά U14

Με μεγάλη συμμετοχή διεξήχθη το 1ο αναπτυξιακό τουρνουά U14 στις εγκαταστάσεις του Ροδίων άθλησις!

Ένα τουρνουά για την συγκεκριμένη ηλικία το οποίο τρέχει πιλοτικά από την Ε.Ο.Κ. σε αρκετά μέρη της Ελλάδας ,ήρθε η στιγμή να γίνει και στην Ρόδο με μεγάλη επιτυχία.

Στη πρωτοβουλία αυτή ανταποκρίθηκαν 9 σωματεία με συνολικά 10 ομάδες και περισσότερους από 150 αθλητές, οι οποίοι συμμετείχαν σε ένα γεμάτο 3μερο με 17 άκρως ανταγωνιστικούς αγώνες.

Κατά τη διάρκεια των αγώνων, η διοίκηση του Ροδίων Άθλησις βράβευσε ανθρώπους του μπάσκετ, οι οποίοι, μέσα από τον ρόλο και τη δράση τους, έχουν συμβάλει τόσο στην εξέλιξη του σωματείου όσο και στην ανάπτυξη του Δωδεκανησιακού μπάσκετ.

Πιο συγκεκριμένα, ο πρόεδρος του σωματείου, κ. Κυριακούλης Κυριάκος, βράβευσε τον κ. Φραγκεσκάκη Νικόλαο για την πολύτιμη προσφορά του στο σύλλογο, καθώς είχε καθοριστικό ρόλο στα πρώτα χρόνια της δημιουργίας του τμήματος μπάσκετ, συμβάλλοντας σημαντικά στην ανάπτυξή του.

Στη συνέχεια, ο κ. Φραγκεσκάκης πήρε  τη σκυτάλη, τιμώντας έναν πρώην αθλητή του, τον Assistant Coach του Κολοσσού, κ. Ανδρέα Γαβαλά. Ο κ. Γαβαλάς έκανε τα πρώτα του βήματα ως αθλητής στην ομάδα του Ροδίων Άθλησις και πλέον, μέσα από τον νέο του ρόλο, συνεχίζει να μας κάνει όλους υπερήφανους.

Η τελευταία βράβευση αφορούσε έναν άνθρωπο του μπάσκετ, ευρέως γνωστό για την πολύτιμη προσφορά του στο Δωδεκανησιακό μπάσκετ από κάθε θέση που έχει υπηρετήσει. Παράλληλα, η συμβολή του υπήρξε καθοριστική στην υλοποίηση της πρωτοβουλίας μας για τη δημιουργία ενός καλοκαιρινού camp, το οποίο όχι μόνο έγινε πραγματικότητα, αλλά έχει πλέον καθιερωθεί ως θεσμός, καθώς τον Ιούνιο του 2025 θα διεξαχθεί για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.

Πρόκειται για τον κ. Μιχάλη Κουταλιανό, ο οποίος παρέλαβε την αναμνηστική πλακέτα από έναν ιδιαίτερο αθλητή-έκπληξη. Ο μικρός Λέργος Ηλίας είχε την τιμή να κάνει την απονομή στον νονό του!

Στο 1ο αναπτυξιακό τουρνουά U14 εκτός από τα σωματεία της Ρόδου ,Ροδίων άθλησις, Κολοσσός, Διαγόρας, Ιαλυσός, Elite, Σταματίου και Απόλλων Καλυθιών το «παρών» έδωσαν και δυο σωματεία από την Κω ,η Α.Ε. Δικαίου και ο Έσπερος με δυο ομάδες.

Στο συγκεκριμένο τουρνουά, το οποίο είχε ως πρωταρχικό στόχο την ανάπτυξη του αθλήματος και τη διασκέδαση των παιδιών, δεν τηρήθηκαν βαθμολογίες. Δόθηκε έμφαση στη χαρά του παιχνιδιού και στην εμπειρία της συμμετοχής. Στο τέλος της διοργάνωσης, απονεμήθηκαν μετάλλια και αναμνηστικά διπλώματα σε όλα τα παιδιά, επιβραβεύοντας την προσπάθειά τους και ενισχύοντας την αγάπη τους για το άθλημα.

Η διοίκηση του Ροδίων άθλησις θα ήθελε να συγχαρεί όλους τους αθλητές και να ευχαριστήσει τους προπονητές και τις διοικήσεις όλων των ομάδων για την συμμετοχή τους.

Ευχόμαστε αυτή η πρωτοβουλία να αποτελέσει το έναυσμα για τη διοργάνωση αντίστοιχων δράσεων στο μέλλον!

Βράβευση Νεανίδων ΡΟΔΙΩΝ άθλησις

Βράβευση Νεανίδων ΡΟΔΙΩΝ άθλησις

Βράβευση Νεανίδων ΡΟΔΙΩΝ άθλησις

Μετά την τεράστια επιτυχία του τμήματος βόλεϊ Νεανίδων που πέτυχαν σπουδαία νίκη μέσα στην Σύρο, επί του τοπικού ΑΣΕ Νεωρίου και ταυτόχρονα κέρδισαν την συμμετοχή τους στον τελικό της Ζ Περιφέρειας ,η Διοίκηση του Ροδίων άθλησις αποφάσισε να βραβεύσει αθλήτριες και προπονητές.

Το Σάββατο, 1/3/2025, πριν την έναρξη του αγώνα γυναικών Ροδίων άθλησις -Διαγόρας θα πραγματοποιηθεί  η τιμητική βράβευση των αθλητριών: Κικιδοπούλου Ανατολή, Καλημεράκη Σοφία, Νομικάριου Καλλιόπη, Γενημανώλη Ραφαέλα, Τζατζάκη Ιουλία, Μαύρου Δήμητρα, Κρόκου Κωνσταντίνα, Ζουραράκη Αθηνά, Λυκοπάντη Χρυσεμή, Ευθυμίου Βασιλική, Κικιδοπούλου Εβελίνα, Μαλλέ Σταυροθέα, Χατζησταυρίδη Ευαγγελία, Κρόκου Ιωάννα, Μαύρου Ηλιάνα καθώς και των προπονητών κ.κ Μακρή Νίκου και Αρβανίτη Νίκου.

Αθλητές και αθλήτριες όλων των τμημάτων βόλεϊ αλλά και γονείς, θα είναι εκεί για να τιμήσουν με την παρουσία και το χειροκρότημα τις αθλήτριες.

Σας περιμένουμε όλους!

Pin It on Pinterest